Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Sqor, shaman enhancement

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Sqor
Gäst




Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptyfre apr 23, 2010 12:19 am

Namn Filip Johansson
Ålder 17
Hur länge har du spelat på lvl 80? (/played) 5 Dygn, men har väll runt 150 dygn på 80 med de tidigare gubbarna.
Länk till armory

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? Det är klart jag kan. Healar gärna igen om det behövs. Razz
När kan du raida? (dagar och hur länge) kan raida ifrån 18.00-24.00 sun-tor, går ju på fre och sön med men vill ju kunna planera annat då.
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida? 4-5 kann jag tänka mig
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat) Ja då

Raiderfarenheter:
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Blinded By Awesomness, O o O, Neophyte och några jätte kasual guild på karazhan här nu.
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? Vet ju vilka de flesta utav er är och hade nog en utav de bästa raidsen med BBA folket.

Känner du någon i guilden? Fick en liten hint utav utav Aerendhill att ni fortfarande fanns kvar och sånt sen nämnde han ju några lite snabbt. Sen så kan ni ju säga till om ni tycker att ni känner mig Very Happy
Har du en stabil dator/uppkoppling? Ja.
Övrig information Efter att jag spelat med neophyte ett tag så beslöt jag mig att sluta. Så jag sålde mitt account och spelade inte på några månader. Men sen så kom ju suget tillbaka så drog ju upp denna shaman med en vän och börja spela på servern Mazrighos. Migga till karazhan där jag varit i en vecka. Sen miggade kompisens bror och några andra till executus, så nu frågade ju min kompis om jag kunnde tänka mig att börja spela här igen. Och det ville jag ju gärna Smile

Mvh Ooz Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sqor
Gäst




Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptyfre apr 23, 2010 12:29 am

Såg nu att jag glömde skriva om raiderfarenheter.

jag har ju raidat sedan wotlk släpptes och tagit allt i alla raids förutom de i icc nu. Tog även ner allt i tbc förutom sunwell. Har just nu bara dödat 4 bossar i icc men bossfighterna värkar simpla och ska nog inte ta någon tid att lära sig(Läser upp på det innan raid).
(Läser upp på det innan raid)
Till överst på sidan Gå ner
kalvmakt

kalvmakt


Antal inlägg : 110
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptyfre apr 23, 2010 12:41 am

Jadu. Ska fundera på't! Vi behöver ju en shaman. Hur bra restogear har du btw?
Till överst på sidan Gå ner
Sqor
Gäst




Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptyfre apr 23, 2010 2:18 pm

Mitt resto gear ser väll ut ungefär lika dant ut som mitt enhancement gear, har absolut inga problem att spela som resto heller om ni hellre vill ha mig som resto än enhancement.
Till överst på sidan Gå ner
kalvmakt

kalvmakt


Antal inlägg : 110
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptyfre apr 23, 2010 8:41 pm

Ok. Ja, är du sugen på att lira resto så är du välkommen! Nog för att du förmodligen kommer få lira enhancement på bossarna som bara kräver 2 healers.

-- Accepted --
Till överst på sidan Gå ner
Aqqe




Antal inlägg : 3
Join date : 10-02-01

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptysön apr 25, 2010 5:20 pm

hade vi en shaman i BBA som hette Ooz? fan, jag måste börja bli gammal och minnet sviker eller någe Razz
Till överst på sidan Gå ner
pixen




Antal inlägg : 37
Join date : 09-08-05

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptysön apr 25, 2010 6:02 pm

Nä ni hade en paladin i BBA som hette ooz, han var förövrigt söt. Razz
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 46
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptysön apr 25, 2010 7:48 pm

pixen skrev:
Nä ni hade en paladin i BBA som hette ooz, han var förövrigt söt. Razz
till skillnad från pelle! Razz
Till överst på sidan Gå ner
Ooz




Antal inlägg : 2
Join date : 10-04-24

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptysön maj 02, 2010 11:11 pm

fanns även en mage som var aktiv som hette Gick under namnet Pixen, men vet inte vad som hände med honom:(. Men han gillade vi alla skarpt.
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 46
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptymån maj 03, 2010 12:44 am

Ooz skrev:
fanns även en mage som var aktiv som hette Gick under namnet Pixen, men vet inte vad som hände med honom:(. Men han gillade vi alla skarpt.


Hahahahaa, sluta ljug!
Till överst på sidan Gå ner
Ooz




Antal inlägg : 2
Join date : 10-04-24

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptymån maj 03, 2010 12:49 am

nej då, true story.
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 46
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Emptyons maj 05, 2010 2:35 pm

Ooz skrev:
nej då, true story.

buttbuddy med pelle?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sqor, shaman enhancement Empty
InläggRubrik: Sv: Sqor, shaman enhancement   Sqor, shaman enhancement Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sqor, shaman enhancement
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 resto shaman GAH
» Enhancement Shaman
» ele/restro shaman
» Gruvas Enhancement / Resto Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: