Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Gruvas Enhancement / Resto Shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gruvas
Gäst




Gruvas Enhancement / Resto Shaman Empty
InläggRubrik: Gruvas Enhancement / Resto Shaman   Gruvas Enhancement / Resto Shaman Emptyfre jul 29, 2011 1:30 pm


Namn: Albin Ohlsson
Ålder 21
Hur länge har du spelat på lvl 85? (/played) 4 dagar & 18 timmar
Länk till armory - BRUKAR INTE FUNGERA, skriv gärna vad ni nickar in game och ev. server om ni är på någon annan än executus!

Vette fan om det funkar, armory är ju alltid stört och fungerar aldrig. Nickar Gruvas i alla fall på Executus.

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov?
Det är en standard när man går med en guild att acceptera guildens behov inför raids etc.

Vi raidar onsdagar, torsdagar och söndagar. Klarar du av att komma alla dagar eller bara vissa?
Finfina dagar, däremot tider skulle vara fint att veta också =)

Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat)
Det gör jag redan inför pugs så det är inget problem.

Raiderfarenheter:
Har inte så mycket nu i Cata, det är mest de 3 första i BwD sen ahr jag bara kollat Tankspot m.m på resten eftersom jag aldrig kommit så långt med skitguilderna och pugs.
Samma med resten av alla raids, Tactic-movies bara.
BH också såklart, men det borde ju inte räknas.

Tidigare guilds (och varför du lämnat): Glory of the Horde, anledningen var för att de sög och inte hade en jävla aning om vad de sysslade med...
Har inte direkt varit med någon seriös guild än i Cata, var däremot med i Draco Elysium i Vanilla WoW.
Många av de bästa i Tbc
I WotLK var jag med i Zenith som vi kom långt i både Tbc och WotLK.

Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? Har kollat lite på er progress och det ser väldigt lovande ut, och jag har aldrig varit i en svensk guild förut, så det kan bli ganska roligt.

Känner du någon i guilden? Inte vad jag vet än, kanske är någon gammal bekant sen långt tidigare i så fall.
Har du en stabil dator/uppkoppling? Japp 100mbit i lägenheten 6 med det mobila bredbandet.

Övrig information:
Jag är en trevlig kille som älskar utmaningar och lyssnar noga på instruktioner och hatar att förlora eller göra bort mig.
Och jag älskar att göra oneshots på bossar =)
Till överst på sidan Gå ner
 
Gruvas Enhancement / Resto Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 resto shaman GAH
» Resto Druid ! :d
» Enhancement Shaman
» ele/restro shaman
» Azmo - Feral dps/resto.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: