Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Ligge, Hunter App.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Nicolol
Gäst




Ligge, Hunter App. Empty
InläggRubrik: Ligge, Hunter App.   Ligge, Hunter App. Emptysön apr 18, 2010 11:22 pm

Namn: Nico
Ålder: 20.
Hur länge har du spelat på lvl 80? (/played): 7 dagar.

Länk till armory:
Har väl helt okej gear, 5828 GS atm om det betyder något för er. Dock bara lirat 10 manna med guilden så alla 264:a delar är från pugs (turen har varit med mig Very Happy). Men jag gör hyffsad dps, alltid 1-2:a i guilden i alla fall.

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov:
Absolut, men för hunters så är det ju MM som gäller men vissa fighter kan vara bättre med Survival (Men det betyder inte så mycket i farmad content men i progress osv är det ju en hel del bättre att ha Survival med i leken också).

När kan du raida:
De flesta dagar, dock är helger svårare (Eller ja söndag kväll efter 18:00 brukar jag vara ledig).

Hur många dagar i veckan är du beredd att raida?
Minst 2. Men mer säkert 3.
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat):
Självklart, har alltid med mig pots, flasks och mat till varje raid.

Raiderfarenheter:
Tidigare guilds (och varför du lämnat):
Judge på en annan server, där jag var i stort sett hela tbc och vi cleara allt content i stort sett förutom KJ i SWP. Och nu Gamesense men jag känner att jag vill vara med i Cowlevel för jag "känner" folket där sen ett tag tillbaka och speciellt Martin aka Mubbarn sen typ 6 år sen tillbaka på ett ungefär och det vore kul att spela med en helsvensk guild och allt folk jag känner i Cowlevel. Har även varit med i guilden som Friend där en tid tillbaka på min präst som heter Totalywasted Smile.

Varför vill du vara med i Secret Cowlevel?
För att det är helsvenskt och har många snubbar som jag känner där, eller ja många ;P. Har ett antal jag snackat med o lirat lite med Smile. Och ni verkar vara bra på att progress fast jag vet att ni haft lite strul med raids osv (att fixa raids) ibland?

Känner du någon i guilden?
Mubbarn är väl den jag känner mest, lirat med varandra sedan 2004 i stort sett i många olika grejer och han är den person jag skulle vilja se naken om jag var tvungen att välja en manlig figur. Sen har vi även Hanyuu som jag lirat med genom Mubbarn i nåt år sådär tror jag det är nu. En trevlig pöjk! Sen har vi ju andra i Cowlevel som jag lirat lite med till o från i pugs och så där och snackat med lite och även i gchatten när jag hade priesten där Smile.

Har du en stabil dator/uppkoppling?
Yes, 100/100. Helstabilt.

Övrig information:
Well, gillar allt! Har mic och vent ofcourse och har även en präst på Executus som sagt som heter Totalywasted som också har decent gear (runt 4800) i båda speccsen som jag inte gearat så mycket. Men kan göra ifall ni skulle behöva en shadow priest eller holy/disc priest. För jag vill jätte gärna raida med er!

Även om jag inte får plats i raids kanske så vill jag gärna hanka på som medlem i Cowlevel och bara hoppa in ifall ni verkligen behöver dps eller heals.

/ Nico.
Till överst på sidan Gå ner
Nicolol
Gäst




Ligge, Hunter App. Empty
InläggRubrik: Sv: Ligge, Hunter App.   Ligge, Hunter App. Emptymån apr 19, 2010 12:39 am

Eftersom jag inte kunde editera inlägget kan jag tillföra också att jag har 11/12 i ICC. Med ett antal timmars tries på LK.
Till överst på sidan Gå ner
Mub




Antal inlägg : 6
Join date : 09-12-09

Ligge, Hunter App. Empty
InläggRubrik: Sv: Ligge, Hunter App.   Ligge, Hunter App. Emptymån apr 19, 2010 3:19 am

En duktig och dedikerad lirare, och kan punga ut ordentlig DPS i klass med Hanyuu.
Till överst på sidan Gå ner
kalvmakt

kalvmakt


Antal inlägg : 110
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Ligge, Hunter App. Empty
InläggRubrik: Sv: Ligge, Hunter App.   Ligge, Hunter App. Emptymån apr 19, 2010 10:58 am

Sluta ljug Mub, Hanyuu är i en klass för sig!

Annars så ser det bra ut. Vi ger dig ett försök. Smile

-- Accepted --
Till överst på sidan Gå ner
Nicolol
Gäst




Ligge, Hunter App. Empty
InläggRubrik: Sv: Ligge, Hunter App.   Ligge, Hunter App. Emptymån apr 19, 2010 3:13 pm

Haha, men jag kommer in om nån timme sådär, ses då! Tackar!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ligge, Hunter App. Empty
InläggRubrik: Sv: Ligge, Hunter App.   Ligge, Hunter App. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ligge, Hunter App.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paopaow, 80 hunter.
» App, MM / BM hunter ;) krözus

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: