Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Paopaow, 80 hunter.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Paopaow
Gäst




Paopaow, 80 hunter. Empty
InläggRubrik: Paopaow, 80 hunter.   Paopaow, 80 hunter. Emptyons maj 26, 2010 3:51 pm

Namn Henrik
Ålder 16(17 om nån månad)
Hur länge har du spelat på lvl 80? (/played) 39days, 18hours,0minutes,1second
Länk till armory:

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? Japp. Bara ni kan förklara varför och hur det skulle bli bättre:)
När kan du raida? (dagar och hur länge) Alla dagar utom tisdagar. Kan sitta uppe länge.
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida? Minst 3. Går bra med fler.
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat) farma och farma..Kommer ha flask och fish feast varje raid iaf:p

Raiderfarenheter: Naxx10/25,EoE10/25, Os10/25(3d båda), U10(upp till mimiron), U25(upp till yogg), Totc10/25, Totc10hc 4/5, totc25hc 2/5, Icc10 10/12 och Icc25 7/12
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Har varit med i BBA som blev disbannad. Sen har jag vart med i Ice men jag slutade raida ett tag så jag droppa. Den guilden jag har varit med i senast var jag tvungen att lämna bara för att jag inte kunde raida på tisdagar.
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? För att raid tiderna passar perfekt.

Känner du någon i guilden? Ooz
Har du en stabil dator/uppkoppling? Ja
Övrig information.
Till överst på sidan Gå ner
Paopaow
Gäst




Paopaow, 80 hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Paopaow, 80 hunter.   Paopaow, 80 hunter. Emptyons maj 26, 2010 4:23 pm

Glömde säga det att jag är ally atm. Men kommer göra om till horde ifall jag blir accepterad. Kunde inte få nån länk att funka men det finns ju bara en 80 hunter oms heter Paopaow på armory.
Till överst på sidan Gå ner
kalvmakt

kalvmakt


Antal inlägg : 110
Join date : 09-08-05
Ort : Vilhelmina

Paopaow, 80 hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Paopaow, 80 hunter.   Paopaow, 80 hunter. Emptyons maj 26, 2010 4:59 pm

Tjena! Detta ser bra ut, och om du är lika duktig på att signa å dyka upp på raids som Ooz så är det ännu bättre. Very Happy

-- Accepted --
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Paopaow, 80 hunter. Empty
InläggRubrik: Sv: Paopaow, 80 hunter.   Paopaow, 80 hunter. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Paopaow, 80 hunter.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» App, MM / BM hunter ;) krözus
» Ligge, Hunter App.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: