Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 martin/treckie palladin alla specc

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Martin
Gäst




martin/treckie palladin alla specc Empty
InläggRubrik: martin/treckie palladin alla specc   martin/treckie palladin alla specc Emptylör jun 25, 2011 7:56 pm

Utforma rubriken så att det är tydligt vad ni nickar in-game, vilken klass ni spelar samt vilken specc.

ex. "Nick, class, (Specc)"

Självklart får ni skriva er ansökning efter behag men för att göra det lättare för er att veta vilken information vi behöver samt att göra officerarnas jobb smidigare så använd gärna mallen som följer nedan.

-----------------------------------

Namn martin furbring
Ålder 16
Hur länge har du spelat på lvl 85? (/played)ca 45 dagari speltid
Länk till armory - bytt server till executus precis så länken funkar inte namn: treckie som ovanstående

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov?lirar all 3 specc så det skulle vara lugnt
Vi raidar onsdagar, torsdagar och söndagar. Klarar du av att komma alla dagar eller bara vissa?kan raida hela tiden så länge inte något oväntat händer typ nån olycka eller något alltid tillgänglig
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat)
inte just nu eftersom jag har inga gathering proffesions men håller på med det på min warrior så snart Very Happy
Raiderfarenheter: 11/12 aldrig riktigt kört nefarian ett try wipe på 6 procent vilket är godkänt men guilden jag lira i orkade inte köra han efter som alla hade gearet . har också 7/13 hc spelar som sagt all 3 specc och ändrar efter guildens behov och har gearat i alla speccen med så bara /w mej om det är något ni inte kan se på armory.
Tidigare guilds (och varför du lämnat):victorcall (trollbane) lirade retri där men leavade pga attt jag tyckte dem delade ut loot av konstiga anledningar osv "tex bara för att man har hög dkp ska man inte ta loot som man inte behöver vilket dem gjorde så jag inte gearade speciellt fort" spelat i champion of the hall med tyckte bara folket där var almänt otrevliga och dem kunde inte ta hjälp av mig för jag typ är "16" dvs liten och dem var typ 25 så när jag förklarade tacts på bossar dem inte kört var det typ " dra åt helvete vi ha våra egna tacts så lägg dig inte i även fast vi hade wipe fester " har även puggat mycket med cobra (trollbane) för många av medlemmarna tyckte jag var schysst som alltid ställde upp och var en helt okej spelare att pugga
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel?har mycket irl polare på executus så valde denna server och därmed så finns ju lite olika guild allternativ och cowlevel är svenskt och dem jag (viskat) med verkar trevliga + att ni har en progress som matchar min så man slipper börja om på nytt

Känner du någon i guilden?nae inte än ;p
Har du en stabil dator/uppkoppling?yes
Övrig information
har väl inte så mycket att lägga till mer än att jag lirar det specc som behöv har 363 ilvl dps gear (tank 360) healing 356 pga att jag har en 306 ilvl trinket
Lycka till med din ansökan!
Till överst på sidan Gå ner
martin
Gäst




martin/treckie palladin alla specc Empty
InläggRubrik: länk   martin/treckie palladin alla specc Emptysön jun 26, 2011 2:49 am

haär har ni armory länken eu.battle.net/wow/en/character/executus/Treckie/advanced
Till överst på sidan Gå ner
martin
Gäst




martin/treckie palladin alla specc Empty
InläggRubrik: a   martin/treckie palladin alla specc Emptytor jun 30, 2011 8:55 pm

joinat en guild nu så applyn är inte aktiv eller något*
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

martin/treckie palladin alla specc Empty
InläggRubrik: Sv: martin/treckie palladin alla specc   martin/treckie palladin alla specc Emptytor jun 30, 2011 9:11 pm

Check!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





martin/treckie palladin alla specc Empty
InläggRubrik: Sv: martin/treckie palladin alla specc   martin/treckie palladin alla specc Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
martin/treckie palladin alla specc
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: