Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Präst

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Rain
Gäst




Präst Empty
InläggRubrik: Präst   Präst Emptymån feb 28, 2011 10:17 pm

Namn: Linda
Det här kommer att bli en ganska kort app, självklart om ni har frågor ställ dom så svarar jag på det jag kan.
& ja jag vet att jag stavar som en kratta men det får ni leva med Wink Jag är barnet som svenska läraren glömde.
Sitter för tillfället i Uppsala men kommer antagligen att flytta till hösten då jag hade tänkt mig börja plugga.
Jobbar heltid, pluggar lite, har ett socialt liv samt att jag vill raida, de är min vardag i det stora hela.
Jag tycker att questande är avkopplande samt har jag bara nerverna för de så kan jag fiska i timmar (ingame) som händer kanske 2 ggr om året.

Hur länge har du spelat på lvl 85? (/played): 11 dagar 13h

Länk till armory - BRUKAR INTE FUNGERA, skriv gärna vad ni nickar in game och ev. server om ni är på någon annan än executus!
Raîn
eu.battle.net/wow/en/character/executus/ra%c3%aen/simple

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov?: Jo visst skulle jag de men vill helst heala

Vi raidar onsdagar, torsdagar och söndagar. Klarar du av att komma alla dagar eller bara vissa?: Jo till 90% så kan jag va närvarande, som det ser ut nu under våren så kommer jag va ledid 11/12 raid dagar/mån

Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat): Köpa/farma bara man har grejerna med sig Wink

Raiderfarenheter: Kört lite 10 mana nu i cata körde på min lock i WOTLK upp till LK HC

Tidigare guilds (och varför du lämnat): GS, jag vill raida & dom kan inte erbjuda mig en raid plats