Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ardbard
Gäst




Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Empty
InläggRubrik: Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue   Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Emptyons feb 23, 2011 9:20 pm

Gomorron, gomiddag och goquell. Jag heter Malte och är 28 år gammal. Eller ung, det beror i vilket sammanhang.


Jag har spelat 49 dagar på denna rogue, den var en liten gnome förut. Men jag blev sugen på lite transfaction-action.

Jag önskar att jag kunde svara ja på att kunna raida tre dagar i veckan alltid vilket inte är fallet. Dock är jag av sådan person att när det väl ska till så blir det till. Med det menar jag att jag är förberedd, läser på eller kanske ställer frågor för att utröna vad som komma skall. Jag är nog snabblärd och har alla knivarna i knivstället.

Jag vill raida, jag vill ha svenskar omkring mig eftersom jag tycker det är lite nåkt att sitta tyst på en ventriloserver med en massa brittiskttalande folk där accenten liknar något ur ett Oi-punkband.

Jag känner ingen i guilden, däremot torde mina sociala färdigheter öka chansen att så blir fallet.

Tidigare erfarenheter; mc,bwl, aq och sånt där gammalt tjafs. Just nu lite slitage på Bh och BwD.

Jag vill byta guild från Dark Origin då mina två vänner som lockade mig till Executus är slapp, kan inte betala sina gamecards och är allmänt... offline. Så jag söker nya dudes att hänga med Smile=

Om mig personligen kan vi ta mer... sedan.
Har Du/Ni frågor så ska jag försöka besvara dem i bästa manér.
Adios.


Till överst på sidan Gå ner
Ardbard
Gäst




Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Empty
InläggRubrik: Ajuste...   Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Emptyons feb 23, 2011 9:22 pm

eu.battle.net/wow/en/character/executus/ardbard/simple
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue   Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Emptyfre feb 25, 2011 8:46 pm

Tyvärr är det knökfullt på melee fronten just nu.

Nekad

Du får joina som friend om det är dåligt med aktivitet i din nuvarande guild Smile.
Du kan whispra ivün, avalerya, pux eller minipersson för invite.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue   Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan - Ardbard 85, assassination Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lagom - UD Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: