Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 80 resto shaman GAH

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Moppe




Antal inlägg : 3
Join date : 10-04-02

80 resto shaman GAH Empty
InläggRubrik: 80 resto shaman GAH   80 resto shaman GAH Emptyfre apr 02, 2010 2:15 pm

Karaktär: Launcenach
Specc / Offspecc: Resto main / Ele( Inte så mkt av ele gear tho men kan pusha uppåt 5 k )

-----------------------------------

Namn: Alexander
Ålder: 20 år
Hur länge har du spelat på lvl 80? (/played) 291 dagar 21 timmar. Minuter spelar ju inte direkt någon roll Smile
Länk till armoryhttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&cn=Launcenach
Märkte att jag har pvp gear. Fixar det omedelbart. Loggar så fort jag är färdig med denna applikationen.

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? Självfallet.
När kan du raida? (dagar och hur länge) Jag raidar vad jag blir befallen till.
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida? Raidar när ni gör. Mer om ni vill
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat) Dem är självklara. Så ja

Raiderfarenheter: Har clearat nax 10 / 25 Ulduar 13/14 10 Ulduar 9/14 25 man. ToC 10/25 ToGC 10 5/5 TogC 0/5. Icecrown citadel har jag erfarenheter från 11/12 10 11/12. Allt detta är gjort på olika karaktärer. Eftersom jag har lirat min drulle väldigt mycket det senaste. Men om ni vill ha en korrekt link på vem som har gjort allt detta. Så går det ju o kolla på Require. En polare av mig, hoppat in för honom när han har varit på semester ibland. Min favorit fight i Icecrown citadel är Dreamwalker som healer. För den kan jag maximera min HpS.
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Man hittar inte drömm guilder så ofta som man byter strumpor Sad. Haft en drömm guild. Vilket var Draco elysium / Darkened. Samma i princip. Disbann för o folk börja slacka.
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? Skönt med lite mogna spelare ibland Smile.

Känner du någon i guilden? Nej, men hoppas jag kommer få chansen o göra Smile
Har du en stabil dator/uppkoppling? Japp. Bra grejer.
Övrig information: Älskar Öl, Fotboll har jag ett stort intresse utav dessutom. Gillar ju o spela lite väl mycket data dessutom Smile. Inte så mycket mer o säga faktiskt. Hoppas ni läser detta så snabbt som möjligt, vill gärna vara med er om er fight mot Lich king.

Ha en bra påsk !
Till överst på sidan Gå ner
Camden




Antal inlägg : 13
Join date : 10-02-07

80 resto shaman GAH Empty
InläggRubrik: Sv: 80 resto shaman GAH   80 resto shaman GAH Emptyfre apr 02, 2010 2:35 pm

Logga in så får du trial Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
80 resto shaman GAH
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Gruvas Enhancement / Resto Shaman
» Resto Druid ! :d
» Enhancement Shaman
» ele/restro shaman
» Azmo - Feral dps/resto.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: