Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Resto Druid ! :d

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Dohnding

Dohnding


Antal inlägg : 1
Join date : 10-03-31

Resto Druid ! :d Empty
InläggRubrik: Resto Druid ! :d   Resto Druid ! :d Emptyons mar 31, 2010 2:18 pm

Namn:Carl Landebring
Ålder: 16år
Hur länge har du spelat på lvl 80? (/played) : 2d 12 timmar
Länk till armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&cn=Dohnding

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov?: Japp
När kan du raida? (dagar och hur länge): Utifråns guildets behov
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida?: Så många, så länge det inte krockar med skola eller vänner.
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat): Ja

Raiderfarenheter: Jag började spela när Tbc kom ut raidade mount hyjal karazhan osv. Den jag har mest spelat på är min resto shaman. Som jag slutade spela på när ToC kom ut och tog en paus, och spela nu på min druid. Jag tog naxx, malygos och ulduar tidigt när dom raiden var aktiva, Jag fick heartbreaker first server å så vidare. Jag har raidat med bra guild som har alltid legat på top 3, på serven ( bladefist ) min shaman: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&cn=Respect
Och nu vill jag ta ner arthas på min druid för nu suger gearet på min shaman cheers

Tidigare guilds (och varför du lämnat): Static: För att Gm dispanda guildet, av en konstig anledning, The cathedrals: För att det var för mycket skola då.
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel?: jag dreglar efter ta ner arthas och hoppas att jag kan hjälpa detta guild att ta honom.

Känner du någon i guilden?: nepp tyvär inte
Har du en stabil dator/uppkoppling? Ja har aldrig gått dc en gång, bara under earth hour ^^
Övrig information: Nepp
Till överst på sidan Gå ner
 
Resto Druid ! :d
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Laros, Resto Druid
» Haela Balance/resto(os) druid
» Re: Laros, Druid Healer
» Sockpuppet, Druid, Feral!
» 80 resto shaman GAH

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: