Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Twinblader Retri Pala!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
aelv11




Antal inlägg : 1
Join date : 10-01-29

Twinblader  Retri Pala! Empty
InläggRubrik: Twinblader Retri Pala!   Twinblader  Retri Pala! Emptyfre jan 29, 2010 2:01 am

Namn Andy
Ålder: 18år
Hur länge har du spelat på lvl 80? (/played): 64dagar och 20timmar
Länk till armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&cn=Twinblader

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? Ja till tank om det skulle behövas ibland
När kan du raida? (dagar och hur länge) Jag kan raida Udda veckor från 18-22.00 Jämna kan jag inte så mkt i vekorna jobbar kväll men på helgen vilka tider som helst udda som jämna veckor
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida? 3-4 cirka
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat) ja sure

Raiderfarenheter: Har raidat det mesta raidar just nu bara toc 25 och icc 10man och 25man
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Har inte precis varit i någon annan seriös guild därför jag söker till denna vill bli lite mer seriös med mitt spelande
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? Som jag sa innan vill börja ta raidandet på mer allvar och vill därför joina en guild som verkar kunna detta!

Känner du någon i guilden? Ja tror en kompis polare spelar här Smile
Har du en stabil dator/uppkoppling? ja ofc
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

Twinblader  Retri Pala! Empty
InläggRubrik: Sv: Twinblader Retri Pala!   Twinblader  Retri Pala! Emptyfre jan 29, 2010 9:11 pm

Tyvärr Twinblader, vi har inget behov av en till retripaladin i våran lilla guild.
Hoppas du hittar något som passar dig!

- Nekad -
Till överst på sidan Gå ner
 
Twinblader Retri Pala!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: