Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Oui mage

Gå ner 
FörfattareMeddelande
krillz
Gäst




Oui mage Empty
InläggRubrik: Oui mage   Oui mage Emptymån aug 15, 2011 6:20 pm

Namn Christoffer Fjellström
Ålder 21
Hur länge har du spelat på lvl 85? (/played) 11 dagar
Länk till armory -
Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? skulle det behövas, självklart.
Vi raidar onsdagar, torsdagar och söndagar. Klarar du av att komma alla dagar eller bara vissa? Jobbar timmar, enstaka gånger kan jobb komma emellan, men oftast alla dagar.
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat) är Alchemist så jag gör mina flaks av matsen jag köper på ah.

Raiderfarenheter: började mitt raidande i kara och körde även gruul för att sedan ta en paus till wotlk kom ut då jag raidade i princip allt förutom ruby sanctum, var även tank i cowlevel under sista delen av ICC patchen. i Cata har jag bara varit fokuserad på pvp men ändå hunnit med några bossar. BWD upp till nefarian och 2 första i bot, sen var jag ju med och nitade beth'hilac med er på warriorn.
Tidigare guilds (och varför du lämnat): min gamla guild Mannequinn disbandade efter ICC, sen har jag faktiskt bara suttit och hängt i cowlevel.
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? Suget efter raidandet har kommit tillbaka och eftersom att man vet vilka majoriteten av spelare är gör det wow mycket roligare.
Känner du någon i guilden? vilhelmina gänget vet alla vem jag är skulle jag tippa.
Har du en stabil dator/uppkoppling? som alla andra i vilhelmina, ryker en ryker oftast dem andra också. =)
Övrig information:

Till överst på sidan Gå ner
spökhund




Antal inlägg : 1
Join date : 11-08-15

Oui mage Empty
InläggRubrik: gro   Oui mage Emptymån aug 15, 2011 7:05 pm

Lackar hit för att jag reforgat haste för timed ZA, medveten om det. blir det trial forgar jag om för raidzor! Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
Oui mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Mage
» Wazzie Mage
» Arcane mage
» Mage Fire/Frost
» Zaldrina - Mage (Applecation) Fire

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: