Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Galen björn / boomkin

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Moppe




Antal inlägg : 3
Join date : 10-04-02

Galen björn / boomkin Empty
InläggRubrik: Galen björn / boomkin   Galen björn / boomkin Emptylör mar 05, 2011 11:13 pm

Namn: Jag heter Alexander

Ålder: 21 år har som sagt mycket kvar av det goda livet

Hur länge har du spelat på lvl 85? (/played)
Jag väldigt många olika karaktärer som är runt 80-85. Levlar väldigt mycket på fritiden, men börjar bli lite tråk med det nu då man har alla klasserna i max level. Eller jah i 80 det vill säga. Men på min druid har jag nog 100 dagars playtime om inte mer. Vafan missförstod frågan, har 6 dagar =)
Länk till armory: Heritaged

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? Jo, jag applyar som feral tank men har faktiskt inga problem med att köra boomkin mitt offspecc. Har bara lite gräsligare gear där tyvärr. Men kör alltid dps på bossar som Magmaw, atramedes, valiona etc.

Vi raidar onsdagar, torsdagar och söndagar. Klarar du av att komma alla dagar eller bara vissa? Det är inget problem

Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat)självklart

Raiderfarenheter:
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Dei Ex Machina, var officer rank där. Lämnade för jag blev oense med guild ledaren. Han var alltid tjurig och förstörde stämningen tyckte jag så jag ville inte ha honom som ledare. Jag lämnar inte ofta guilds. Varit i Dei Ex Machina från cataclysm, men allt emo när man började tjöta med varandra lite blev för mycket. Han lämnade guilden 3 gånger och gav en random guild master. Inte vidare stabilt

Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? För jag vill spela 10 man. Är väl den mest logiska förklaringen, och ni verkar vara ett väldigt trevligt " Koss-gäng"

Känner du någon i guilden? Dessvärre inte, men hoppas jag kommer göra inom en snar framtid
Har du en stabil dator/uppkoppling? jo, har inte mycket internet problem

Övrig information: Jag har väldigt mycket erfarenheter av att snacka i ventrilo eller skype som en ledare. Och har väldigt bra raid egenskaper, missar inte en raid. Om det inte är något väldigt viktigt, och om det är det så blir man informerad en god tid före.

Jag älskar att sjunga till melodifestivalen om det är något plus !
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

Galen björn / boomkin Empty
InläggRubrik: Sv: Galen björn / boomkin   Galen björn / boomkin Emptymån mar 07, 2011 11:33 am

Moppe skrev:

Jag älskar att sjunga till melodifestivalen om det är något plus !

Det här ger dig en klar fördel i min bok men tyvärr är vi "för många" redan, tyvärr.
Välkommen att joina som friend under tiden du letar ny guild!

Nekad
Till överst på sidan Gå ner
Moppe




Antal inlägg : 3
Join date : 10-04-02

Galen björn / boomkin Empty
InläggRubrik: Sv: Galen björn / boomkin   Galen björn / boomkin Emptymån mar 07, 2011 5:16 pm

Tack för svaret och önskar er lycka till

Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Galen björn / boomkin Empty
InläggRubrik: Sv: Galen björn / boomkin   Galen björn / boomkin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Galen björn / boomkin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: