Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Lassekongo - Fury warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
asd
Gäst




Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Lassekongo - Fury warrior   Lassekongo - Fury warrior Emptytor feb 17, 2011 5:54 pm

Nick: Lassekongó
Class: Warrior
Specc: Fury


-----------------------------------

Namn: Anton
Ålder: 18
Hur länge har du spelat på lvl 85? Ungefär 2 månader, lite mer.
Länk till armory - Håller tummarna på att detta blev rätt. /wow/en/character/executus/lassekong%C3%B3/simple

Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov?
Som dps är det självklart enligt mig att man kör som fury. Om man vänder på det hela och vill se mig som tank,så måste jag tyvärr meddela att jag inte har så pass bra gear.
Vi raidar onsdagar, torsdagar och fredagar. Klarar du av att komma alla dagar eller bara vissa?
Jag tycker att det ser ut att vara ett suveränt upplägg, och självklart så kan jag vara närvarande vid samtliga tider.
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat)
Ingen tvekan på den saken.

Raiderfarenheter:
Tidigare guilds (och varför du lämnat): Tänker dra det väldigt kortfattat. För circus ett år sedan så hade jag två stycken "gubbar" på executus, varav en jag har flyttat till TB och lagt ner mest tid på (Nick:Freston). Men nu har jag lagt ner lirandet på den och ska försöka dra upp denna till samma fina nivå. Detta kanske inte har så mycket med frågan att göra, med det vill klargöra är att jag inte har varit med i någon tidigare guild på executus med tanke på att jag har lagt ner min tid på en annan char.
Varför vill du vara med i Secret Cowlevel?
Har nu fått i princip allt jag behöver från vanliga HC´s och siktar darav högre upp och vill börja raida. Så jag söker helt enkelt efter en helsvensk raiding guild.

Känner du någon i guilden? Har väll påbörjat en vänskap med "Zaldrina".
Har du en stabil dator/uppkoppling? Väldigt bra, hela köret.
Övrig information
Ser mig själv som en mycket trevlig och målinriktad kille som lägger ner väldigt mycket tid på "wow" men har även ett privatliv. Utöver att sitta och trycka framför datorn så brukar jag festa och umgås med kompisar, har även ett stort intresse för mode! Detta var allt för mig, nu får jag bara hoppas på det bästa. Tack på förhand


MvH Lassekongó
Till överst på sidan Gå ner
Zaldrina

Zaldrina


Antal inlägg : 18
Join date : 11-02-07
Age : 38
Ort : Borlänge

Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Lassekongo - Fury warrior   Lassekongo - Fury warrior Emptytor feb 17, 2011 6:33 pm

Bra apply Lassekongo.
Lycka till med din apply. Håller tummarna.
Till överst på sidan Gå ner
Zaldrina

Zaldrina


Antal inlägg : 18
Join date : 11-02-07
Age : 38
Ort : Borlänge

Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Lassekongo - Fury warrior   Lassekongo - Fury warrior Emptytor feb 17, 2011 6:36 pm

Till överst på sidan Gå ner
Zaldrina

Zaldrina


Antal inlägg : 18
Join date : 11-02-07
Age : 38
Ort : Borlänge

Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Lassekongo - Fury warrior   Lassekongo - Fury warrior Emptytor feb 17, 2011 6:36 pm

har ni sätt jag fick en länk att fungera . detta är altså hans armory länk
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Lassekongo - Fury warrior   Lassekongo - Fury warrior Emptytor feb 17, 2011 6:55 pm

lasse skrev:
Detta kanske inte har så mycket med frågan att göra, med det vill klargöra är att jag inte har varit med i någon tidigare guild på executus med tanke på att jag har lagt ner min tid på en annan char.

Det är ju fortfarande relevant att veta vilka guilder du varit med i och och varför du lämnat dem, oavsett server!

Tyvärr har vi inget behov av ytterligare en melee DPS'are i raiden.
Tänkte bara understryka en punkt i din apply som du förmodligen kan förbättra inför kommande applys i andra guilder Smile.

Välkommen att joina som friend för HC's och "pug-raid's"

Nekad
Till överst på sidan Gå ner
Lasse
Gäst




Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: RE    Lassekongo - Fury warrior Emptylör feb 26, 2011 3:39 pm

Till överst på sidan Gå ner
Lasse
Gäst




Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Armory länk   Lassekongo - Fury warrior Emptylör feb 26, 2011 3:40 pm



Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lassekongo - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Lassekongo - Fury warrior   Lassekongo - Fury warrior Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Lassekongo - Fury warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» App / MáD Warrior tank
» Pux Warrior Tankadin
» Gnomestomper,Warrior,Arms
» Lasselaser, ud furi warrior
» Rayovac/Mimmyl (priest/warrior)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: