Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Sneakybstrd - Warr Prot/arms

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Roger
Gäst




Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty
InläggRubrik: Sneakybstrd - Warr Prot/arms   Sneakybstrd - Warr Prot/arms Emptytis feb 08, 2011 2:54 pm

Namn - Roger och nickar Sneakybstrd

Ålder - 25

Hur länge jag har spelat på lvl 85 - 11 dagar, 13 timmar, 32 min och 53 sec. Oj undrar hur mycket effektiv igentligen

Länk till armory - läste att länken kanske inte funkade men där är den iaf.


Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? - Inga problem

När kan du raida? - runt 3 - 4 ggr i veckan kan jag tycka är lagom och vilka dagar spelar ingen roll kan jag tycka bara inte alla hamnar efter varandra, runt 3 timmar give and take.

Är du beredd att farma consumables och använda dessa? - Ja självklart, har maxat fishing samt cooking på denna charen och sen har jag tillgång till både alchemist och Jc med maxat i skills.

Raiderfarenheter: knapp några.. (Baradin Hold, men det räknas knappt)

Tidigare guilds - I love you mari juane, Startades av några kompissar till mig och sen när det var dags för raid när vissa personer var raid klara så lämnade dom som inte höll i guilden för att det inte gick så bra, och sedan var det bara en tidsfråga innan resterande tröttnade och lämnade.

Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? - Är ute efter en seriös raiding guild och sen att det är en svensk guild ser jag som ett stort pluss.

Känner du någon i guilden? Kan jag inte påstå =(

Har du en stabil dator/uppkoppling? Datorn fungerar bra dock ett minus är att det är en laptop. Väldigt stabil uppkoppling

Övrig information - Jag har inga problem att läsa på och kolla upp tacts för det som behövs. Kan väl påstå att jag är väldigt flexibel när det gäller tider och att jag har inte några svårigheter att anpassa mig.
Hoppas ni har allt ni behöver. Om inte så skicka ett ingame msg så skickar jag komplementeringar. Tack på förhand och Lycka till i framtiden oavsett hur denna recruitering går /M.vh Roger
Till överst på sidan Gå ner
Zaldrina

Zaldrina


Antal inlägg : 18
Join date : 11-02-07
Age : 38
Ort : Borlänge

Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty
InläggRubrik: Sv: Sneakybstrd - Warr Prot/arms   Sneakybstrd - Warr Prot/arms Emptyons feb 09, 2011 11:46 am

Din armory länk fungerar inte. Lägg in adressen utan att länka den.
Lycka till med din apply.
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 137
Join date : 09-08-05
Ort : Storsele stad

Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty
InläggRubrik: Sv: Sneakybstrd - Warr Prot/arms   Sneakybstrd - Warr Prot/arms Emptyons feb 09, 2011 12:21 pm

Zaldrina skrev:
Din armory länk fungerar inte. Lägg in adressen utan att länka den.
Lycka till med din apply.

tex. eu.battle.net/wow/en/character/executus/pux/advanced

Utan "www." före så borde det funka.
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty
InläggRubrik: Sv: Sneakybstrd - Warr Prot/arms   Sneakybstrd - Warr Prot/arms Emptyons feb 09, 2011 4:29 pm

Tyvärr har vi inget behov av ytterligare en warrior tank/melee dps.
Du är dock välkommen som friend rank om du vill!

Nekad
Till överst på sidan Gå ner
Roger
Gäst




Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty
InläggRubrik: Sv: Sneakybstrd - Warr Prot/arms   Sneakybstrd - Warr Prot/arms Emptyons feb 09, 2011 5:06 pm

Ahh sry såg inte att länken inte funkade =(

Tack för att du hade ork att fixa ut en ny till mig, uppskattas Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty
InläggRubrik: Sv: Sneakybstrd - Warr Prot/arms   Sneakybstrd - Warr Prot/arms Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Sneakybstrd - Warr Prot/arms
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rathiel Holy/Prot Paladin
» Ansöckan Aerendhil Holy/Prot Paladin
» Gnomestomper,Warrior,Arms
» Gnomestomper Warrior Protection/Arms IGEN !Bättre gear nu !!xD

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: