Secret Cowlevel
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


The return of cowlevel, it's not epic, not legendary, it's secret!
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Zaldrina - Mage (Applecation) Fire

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Zaldrina
Gäst




Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Zaldrina - Mage (Applecation) Fire   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Emptytor feb 03, 2011 10:50 pm

Namn : Joakim
Ålder : 25
Hur länge har du spelat på lvl 85? (/played) : 6 dagar 10 timmar
Länk till armory :
Skulle du kunna tänka dig att respecca utifrån guildens behov? : Självklart
När kan du raida? (dagar och hur länge) : Alla dagar förutom tisdag för kl 21:00
Hur många dagar i veckan är du beredd att raida? 3-5 dagar
Är du beredd att farma consumables och använda dessa? (pots, elixirs, flasks samt buffmat) : Om jag inte köper på AH så ja.

Raiderfarenheter:

Tidigare raiderfarhet: Jag har tidigare spelat som paladin healer och priest healer i alla raids. Och med dessa gubbar vart de ganska mycke raidande. TBC vart de Full clear i alla raids. WotlK vart de fram till Professor putricide i ICC. Började spela wow lagom då TBC kom ut.


Tidigare guilds (och varför du lämnat): outcasts, raid tiderna pasade mig inte. jag hamnade i en senare grupp som startade raiden kl 22:30 och slutade 01:30 vilken inte fungerade mer än på fredagar för mig. Därför lämnade jag guildet. Just nu är jag på trail i ett mindre guild Null. Trevligt gäng som kan komma långt men de har bara 2 raid dagar i veckan men på bra tider iaf. Såg i Traid att ni sökte 2 nya DPS och att de var ett svenskt guild gjorde ju att de vart av intresse att söka.

Varför vill du vara med i Secret Cowlevel? Vet inte så mycket om guildet så de är svårt att säga men att ni har 7/12 i progress säger ju iaf att ni kan spela och att nu har kraften för det. Jag känner att jag vill satsa lite hårdare och det ser ut som att ni är ett guild som kommer gå långt också. Att de är ett svenskt guild underlättar och blir mycket trevligare. Dock kan de nog bli svårt att slå Geeksquad Smile hehe men de är värt ett försök.

Känner du någon i guilden? Nej
Har du en stabil dator/uppkoppling? Efter mina 5 år i denna lägenhet med 80mbit fiber har jag inte haft en enda DC på nätet. En stabil dator har jag också menbörjar väl bli med åren, ca 3 år gamal nu.
Övrig information.
Jag jobbar och bor i borlänge (dalarna)
Bor själv i en lägenhet på bullermyren.
Spelar mycke golf på somrana och åker mycke skoter på vintern.
Jag är alltid på bra humör och med ett leende på läpparna.

Till överst på sidan Gå ner
Zaldrina
Gäst




Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Armory   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Emptytor feb 03, 2011 11:28 pm


här har ni länken såg att den försvann i min ansökan
Till överst på sidan Gå ner
Zaldrina
Gäst




Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Ett nytt försök   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Emptytor feb 03, 2011 11:29 pm

eu.battle.net/wow/en/character/executus/Zaldrina/advanced

Den försvinner hela tiden länken ju . får se om denna funkar
Till överst på sidan Gå ner
Avalerya

Avalerya


Antal inlägg : 84
Join date : 09-09-16
Age : 34
Ort : Luleå

Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Sv: Zaldrina - Mage (Applecation) Fire   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Emptytor feb 03, 2011 11:33 pm

Tackar Smile
Till överst på sidan Gå ner
blotskuld
Chef
blotskuld


Antal inlägg : 306
Join date : 09-08-05

Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Sv: Zaldrina - Mage (Applecation) Fire   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Emptyfre feb 04, 2011 9:39 pm

Kalasfin apply

Whispra någon utav oss så fixar vi en invite!
Välkommen!

Accepterad
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 137
Join date : 09-08-05
Ort : Storsele stad

Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Sv: Zaldrina - Mage (Applecation) Fire   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Emptylör feb 05, 2011 12:33 am

Då menar han, Ivün avaleria pux eller minipersson.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty
InläggRubrik: Sv: Zaldrina - Mage (Applecation) Fire   Zaldrina - Mage (Applecation) Fire Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Zaldrina - Mage (Applecation) Fire
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage Fire/Frost
» Pixen, you everyday friend (Fire, Arcane MAGE)
» 80 Mage
» Oui mage
» Wazzie Mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Secret Cowlevel :: Öppet forum :: Rekrytering / Applications-
Hoppa till: